احلام هيتس
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

احلام هيتس

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

قصه رقم 1 الناس اشكال !!!

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin
Admin

ذكر
مدينتك : egypt
فى جامعة / معهد ايه ؟ : حقوق
فى كليه ايه ؟ : الفرقه التانيه

بطاقة الشخصية
sms للمنتدى:

قصه رقم 1 الناس اشكال !!! Empty
مُساهمةموضوع: قصه رقم 1 الناس اشكال !!!   قصه رقم 1 الناس اشكال !!! I_icon_minitimeالإثنين أبريل 30, 2007 4:22 pm

القصص :-
1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6 , 7 , 8 , 9 , 10 , 11 , 12 , 13 , 14 , 15 , 16 , 17 , 18 , 19 , 20

الناس اشكال !!!
a7med

مرة كنت انا وابن عمي واحنا صغيرين دخلنا الملاهي في محطة الرمل وقعدنا نلعب واحنا الاتنين معتمدين ان التاني معاه الفلوس للمواصلات، وانا ساكن في فيكتوريا وهوا في ميامي ومش عارفين حنعمل اية، بس قولتلة يلا بينا عل الترام وبعد كدة نروح عندي تاخد فلوس تروح، قالي ماشي رحنا راكبين الترام لقينا الكمسري شكلة شراني قوي فقلنا يا رب المحطة تيجي بسرعة ننزل ونركب اللي بعدة فقبل ماالمحطة تيجي لقيناة مسكنا ذي الحرامية من هدومهم، قالنا فين التزاكر فقلنالة والله احنا كنا في الملاهي وفلوسنا خلصت ومكناش نعرف، بس الراجل اتحول ..........للراجل تاني وقالنا خوشوا اقعدوا وبعد شوية جه تاني بقولنا انتم سكنين فين قلنالة في فيكتوريا قالنا يعني مش عايزين فلوس وكان حيموت ويدينا فلوس ويزعق فضحنا فكل واحد نازل يعدي علينا ويكون عايز يدينا فلوس فنزلنا وسبنا الترام ومشينا الباقي بس كان منظرنا وحش اووووووووووووي بس كان منظر يهلك من الضحك
khaled_toti
المراقب العام
المراقب العام
khaled_toti

ذكر
مدينتك : مصر
فى جامعة / معهد ايه ؟ : ..........
فى كليه ايه ؟ : .......

قصه رقم 1 الناس اشكال !!! Empty
مُساهمةموضوع: رد: قصه رقم 1 الناس اشكال !!!   قصه رقم 1 الناس اشكال !!! I_icon_minitimeالخميس مايو 10, 2007 4:17 pm

شكرا يا حب
http://www.a7lamhits.yoo7.com

قصه رقم 1 الناس اشكال !!!
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» أنت أغلى الناس
» كيف تكسب حب قلوب الناس؟؟؟
» 24 عملية جراحية تجميلية لكي يتقبله الناس فقط