احلام هيتس
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

احلام هيتس

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت غباء رقم 5

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin
Admin

ذكر
مدينتك : egypt
فى جامعة / معهد ايه ؟ : حقوق
فى كليه ايه ؟ : الفرقه التانيه

بطاقة الشخصية
sms للمنتدى:

نكت غباء رقم 5 Empty
مُساهمةموضوع: نكت غباء رقم 5   نكت غباء رقم 5 I_icon_minitimeالإثنين أبريل 30, 2007 1:02 am

بلديتنا عايز يعلم ابنه انجليزى راح ابتدائي منفعش، راح ثانوى منفعش، راح الجامعة منفعش، قال لازم اوديه انجلترا واجوزه واحدة من هناك عشان يعرف يتكلم انجليزى، راح فى الصباحية بيقولها "مستر هريدى موجود؟" قلتلوا "نجولو مين؟"

واحد ندل قعد يتحايل على حبيبته علشان تخرج معاه لمده سنه ولما وافقت راح قال لابوها

مرة حلاق بيعلم ابنه الحلاقة فدخل زبون المحل يحلق دقنه فقال لابنه "لو جرحت الراجل هاضربك" بدأ الابن فى الحلاقة فجرح الراجل فجاء الاب ليعطيه بالكف فابعد الابن نفسه فضرب الزبون، ثم اكمل الابن فجرح الرجل مرة اخرى وتكرر نفس الموقف، ثم جاءت المرة الثالثة وجرح الرجل فقال للولد "اسرع وخبا الجرح قبل ان يراه ابوك"

مره واحد عنده مزرعه فراخ وكانت فشله جدا راح لمهندس زراعى قاله انا مش عارف ازرع الفراخ قاله ليه قاله زرعتها من رجليها مطرحتش زرعتها من جناحها مطرحتش زرعتها من دماغها مطرحتش المهندس قاله هات عينه من الارض

مره واحد راح السرك وقرر انه يعمل حاجه مختلفه راح جاب نمله وقعد يدربها10 سنين علشان تقف على رجل واحده فراح رايح لولد صغير فى الشارع وقاله بص يا حبيبى النمله دى بتقف على رجل واحده فراح الولد مسك النمله وفعصها وقاله ايه ده يا عمو دى نمله فقرر انه يعيد التجربه وقال عيال صغيره ايه انا هاروح لولد كبير جاب نمله تانى ودربها 10 سنين وراح لواحد كبير فى الشارع وقاله بص النمله دى بتقف على رجل واحده فمسك النمله وفعصها وقاله ايه ده يا عمو انا مش قولتيلك من 10 سنين ان دى نمله
khaled_toti
المراقب العام
المراقب العام
khaled_toti

ذكر
مدينتك : مصر
فى جامعة / معهد ايه ؟ : ..........
فى كليه ايه ؟ : .......

نكت غباء رقم 5 Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت غباء رقم 5   نكت غباء رقم 5 I_icon_minitimeالخميس مايو 10, 2007 4:25 pm

ههههههه هههههه هههههه
مرسي يا حب
http://www.a7lamhits.yoo7.com
Admin
Admin
Admin
Admin

ذكر
مدينتك : egypt
فى جامعة / معهد ايه ؟ : حقوق
فى كليه ايه ؟ : الفرقه التانيه

بطاقة الشخصية
sms للمنتدى:

نكت غباء رقم 5 Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت غباء رقم 5   نكت غباء رقم 5 I_icon_minitimeالأحد مايو 13, 2007 12:35 am

اتمنى تكون عجبتك
شكرا لمرورك

نكت غباء رقم 5
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» نكت غباء رقم 1
» نكت غباء رقم 2
» نكت غباء رقم 3
» نكت غباء رقم 4